ΑθήναΑθήναΤήνος Δευ - Παρ 09:00-17:00 22830 24020, 6938773654, 6937308109 Δευ - Παρ 09:00-17:00 22830-24020
a.taxis@yahoo.gr, p.kotsos@yahoo.gr
☎️: 2283024020
        6938773654
        6937308109
Athens - Tinos
www.ataxis.gr

my god !!, my data!!

Σύμφωνα με το νόμο για τις περισσότερες επιχειρήσεις η 1η Οκτωβρίου και 1η Νοεμβρίου θα είναι εντελώς διαφορετική από τις άλλες.

Το όνομα του εγχειρήματος που ξεκινά είναι my data που σε απλή μετάφραση σημαίνει τα δεδομένα μου , τα νούμερα μου , τα οικονομικά μου στοιχεία σε άμεση ενημέρωση …

Με απλά λόγια κάποια στιγμή θα μπορεί ο επιχειρηματίας να βλέπει που βρίσκεται .Πόσα έσοδα έχει μέχρι τώρα πόσα έξοδα , πόσο ΦΠΑ έχει να πληρώσει πόσος φόρος εισοδήματος προκύπτει κλπ…

Για να φτάσουμε στο επιθυμητό για το Υπουργείο αποτέλεσμα δλδ τα στοιχεία να είναι άμεσα αξιοποιήσιμα , και παράλληλα να αυξηθούν τα έσοδα μιας και ανά πάσα στιγμή φαίνεται τι κόβει μια ΤΜ η πόσα τιμολόγια εκδίδει και σε σύγκριση με τις ΑΓΟΡΕΣ – ΔΑΠΑΝΕΣ το υπόλοιπο του ΦΠΑ , τις έμμεσες τεχνικές ελέγχου , την κίνηση των τραπεζικών λογαριασμών ,..η επιχείρηση θα ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ….

Με ακόμη πιο απλά λόγια μια τουριστική επιχείρηση που δεν εκδίδει αποδείξεις αλλά αγοράζει όλα τα υλικά με τιμολόγιο και ο ΦΠΑ είναι πιστωτικός θα ελεγχθεί από τον big brother την διαφορά μεταξύ αγορών και πωλήσεων που δημιουργού τον πιστωτικό ΦΠΑ πιο άμεσα επειδή τα δεδομένα από τον προμηθευτή του έχουν ήδη ενημερώσει τον φάκελο του και παράλληλα οι λιανικές συναλλαγές του έκαναν ακριβώς το ίδιο.

ΠΟΣΟ ΕΤΟΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.

Από μεγάλες επιχειρήσεις με τζίρο > 1.500.000€ είναι έτοιμες σε ποσοστό 50%

όλες οι άλλες συμπεριλαμβανομένων μικρών επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών είναι εντελώς ανημέρωτες , ανέτοιμες και θα τρέχουν τελευταία στιγμή η οποία έφθασε.. Ένα χρόνο λέμε ότι δεν θα την γλυτώσετε , ετοιμαστείτε , πάρτε Η/Υ και να επιλέξετε εταιρεία λογισμικού για τιμολόγηση. Αυτοί που μας άκουσαν δεν θα τραβήξουν τα δύσκολα.Οι άλλοι θα ταλαντεύονται μεταξύ της δωρεάν Τιμολογιέρας της ΑΑΔΕ, e-timologio … της παλαιάς ΤΜ , της έλλειψης INTERNET , modem , εκτυπωτή LAPTOP η PC ΚΛΠ ΚΛΠ…

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ?

Η απάντηση είναι απλή :Όταν αγοράζεις ένα ψυγείο υπάρχει prospect που σε καθοδηγεί για την χρήση του , υπάρχει ο πωλητής που έχει ενημερωθεί από τον κατασκευαστή και πριν από το προϊόν πριν βγει στη αγορά έχει περάσει πολλά test.

Εδώ τι έχουμε ?Το προϊόν βγαίνει στην αγορά μόνο σε εικόνες που και αυτές αλλάζουν σε τακτά χρονικά διαστήματα γιατί είναι εύλογο επειδή πρέπει να προσαρμοστεί και να καλύψει τις όποιες ανάγκες δεν σχεδιάστηκε…

Εκτός αυτού δεν υπάρχει γραφείο υποδοχής θεμάτων με όνομα και τηλέφωνο με mail η fax με ώρες λειτουργίας….Και ποιος γνωρίζει θα διερωτηθείτε εύλογα ? μήπως η αρμόδια ΔΟΥ , το κατά τόπους ΓΕΦ , το κατά τόπους επιμελητήριο , ο σύλλογος που ανήκει η επιχείρηση ????Ποίος πληροφορεί ποίους , ?????????ΑΟΡΑΤΟΙ !!!!!Εξωγήινοι!!!!!

Κι όμως υπάρχουν οι μαθητευόμενοι μάγοι που μέσα από εταιρίες λογιστικών προγραμμάτων παραδίδουν μαθήματα με πληρωμή μόνο για το χρηστικό κομμάτι της μεταφοράς δεδομένων από το πρόγραμμα που εκπροσωπούν ….

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗ

Από την αρχή της πανδημίας ο ρόλος του λογιστή ήταν καταλυτικός στην ικανότητα αξιοποίησης των χρηματοδοτικών εργαλείων στήριξης μιας επιχείρησης .Με την πανδημία να ορίζει τις τύχες μας ο λογιστής ασταμάτητα διεκπεραίωσε κάθε είδους εργαλείο στήριξης της επιχείρησης ..Δεν νομίζω ότι είναι ζητούμενο το να εκθειάσω αυτό που δεν εκθείασε η πολιτεία η οποία αντίθετα ενήργησε με το μαχαίρι στον λαιμό του Λογιστή ..Επιδοτήσεις ΕΣΠΑ , επιστρεπτέας προκ.λής , επιδοτήσεις περιφερειών , γέφυρες , αναστολές , κλπ κλπ μαζί με τις Δηλώσεις που μόλις προχθές τέλειωσαν ενώ τα στοιχεία από μέρους της πολιτείας έπεφταν μέχρι και τον ΙΟΥΛΙΟ…Παράλληλα οι λογιστές κάλυπταν όλες τις υποχρεώσεις μίας επιχείρησης και σαν να μην έφτανε αυτό ενημέρωνε για τις επερχόμενες αλλαγές , την ανάγκη αγοράς καινούργιου εξοπλισμού , και ενημέρωσης τους από τα ίδια μέσα που και εμείς ενημερωνόμαστε ειδικά στον τομέα της αναγκαιότητας για συνεργασία με τον πωλητή της ΤΜ , ΙΝΤΕΡΝΕΤ και καλύτερης οργάνωσης..Τι άλλο επιθυμεί η αγαπητή πολιτεία να κάνει ο λογιστής ??Να συν δέσει την ΤΜ ? να ετοιμάσει το λογισμικό , να πάει από πελάτη σε πελάτη και να κόβει παραστατικά , να πάρει ξύλο και να χτυπά το χέρι που κάνει λάθος και αντί χτυπά 5€ στην ΤΜ χτυπά 500€…..

Πολλοί θεωρούν ότι τώρα θα είναι πιο εύκολα τα πράγματα .Λάθος η δουλεία του Λογιστή διπλασιάζεται και συνεπώς οι τιμές θα είναι εντελώς διαφορετικές .. γιατί τα εμπορικά βιβλία δεν καταργούνται , οι εγγραφές δαπανών αγορών παγίων κλπ πρέπει να χαρακτηρίζονται , το φυσικό αρχείο πρέπει να συγκρίνεται με το ηλεκτρονικό , ο τρόπος εξόφλησης η σύγκριση του ενός βιβλίου με το άλλο κλπ κλπ…και όλες οι άλλες υποχρεώσεις μεταξύ Φιλιππινέζος και Επιστήμονα δεν καταργούνται..

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΦΟΡΕΩΝ .

Τα πρόσφατα βιντεάκια στο πορταλ της ΑΑΔΕ δεν λύνουν το πρόβλημα .Δεν είναι κουκλόσπιτο για συναρμολόγηση…Πρώτα πρέπει να το μάθουν οι ίδιοι οι υπάλληλοι της ΑΑΔΕ ,και να δίνουν λύσεις σε απορίες , να ξεμπλοκάρουν ..και κατατοπίζουν και να ενημερώνουν τον πελάτη τους δλδ την επιχείρηση που πληρώνει φόρους .

Το ότι η αγορά αλωνίζετε από τις γνωστές εταιρείες προτάσσοντας με τιμοκατάλογο την ενημέρωση μόνο της χρήσης μεταφοράς δεδομένων δια web σεμιναρίων δεν είναι τιμή για το κράτος μας.Μου θυμίζει το πάλε ποτέ ΠΔ 186/92 όπου αναδείχτηκαν και πλούτισαν ..Πάλι τα ίδια????

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ -ΠΡΟΤΑΣΗ

Ναι στα ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ μιας επιχείρησης , ΝΑΙ στην διαφάνεια των συναλλαγών…Ναι στην μείωση της φοροκλοπής .

Όχι στην βιαστική μετάβαση που θα δημιουργήσει πανικό και θα αυξήσει υπέρμετρα το κόστος μιας επιχείρησης η οποία έχει νωπές τις πληγές της πανδημίας που δεν τέλειωσε..

Ναι στην πιλοτική με κλήρωση ΑΦΜ σε επιχειρήσεις που έχουν υποδομή , και με κίνητρο BONUS less tax να προχωρήσει από χθές ..

Ναι στην εκπαίδευση στελεχών των ΔΟΥ , ΓΕΦ για να λύνουν θέματα,

Ναι σε όλα εκτός από την βιαστική προσαρμογή ..

ΠΕΤΡΟΣ ΚΩΤΣΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΛΟΓΙΣΤΕΣ -ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ